wtorek, 9 stycznia 2018

NAJAZDY w Empires and Puzzles - jak walczyć aby wygrać

Najazdy w Empires and Puzzles - jak walczyć aby wygrać

Najazd w Empires and Puzzles - jak walczyć aby wygrać


Najazdy to starcia z innymi graczami i ich drużynami.

Każdy gracz może sobie wybrać do drużyny takich bohaterów jakich chce (wybór dowolny).

Do wykonywania najazdów służy energia najazdów - 
jeden najazd kosztuje jeden punkt energii najazdu.

Empires and Puzzles najazdy energia najazdu
Aby wykonać najazd na innego gracza wchodzimy w najazdy

Empires and Puzzles najazdy


Następnie tworzymy skład swojej drużyny (wybieramy bohaterów) 
oraz ich oddziały (każdy bohater musi mieć wybrany oddział broniący w swoim kolorze) poprzez przycisk "edytuj drużynę".
System zapamięta nasz wybór i przy każdym kolejnym najeździe 
wystawi ten sam zespół, który możemy w każdym momencie edytować. 

Empires and Puzzles najazdy


Klikamy przycisk "znajdź przeciwnika". 

System zaproponuje nam drużynę przeciwną do najazdu wraz z wyświetleniem siły drużyny.

 Wchodząc w znak zapytania możemy dodatkowo uzyskać informacje o graczu, który jest właścicielem tej drużyny 
(ile ma zwycięskich pucharów, 
kiedy był ostatnio aktywny, skład drużyny broniącej 
oraz do jakiego sojuszu należy).

Empires and Puzzless najazdy


Poniżej składu drużyny znajduje się pasek pokazujący
 dostępne łupy: ilość żywności, 
żelaza, oraz pucharów, które otrzymamy gdy wygramy,
 a także ile pucharów system nam odbierze w przypadku przegranej.


Empires and Puzzless najazdy

Generalnie jest taka zasada, że atakując drużynę słabszą od naszej za wygraną dostaniemy mniej pucharów, 
a za przegraną więcej nam zostanie zabrane, 
zaś atakując drużynę silniejszą od naszej za przegraną
 system zabierze nam mniej pucharów,
 a za zwycięstwo dostaniem więcej.

Jest to generalnie logiczne, bowiem atakując
 słabszego od siebie rywala jest większa szansa na wygraną, 
więc mniej pucharów nam system da i aby nagrodzić nas 
za wygraną w najeździe na silniejszego wroga dostaniemy więcej.

Analizując skład drużyny przeciwnej możemy podjąć decyzję 
czy chcemy ją zaatakować, czy też losować ponownie
 (to kosztuje ileś jednostek żywności - w zależności od tego 
na którym levelu twierdzy się jest - 1 lvl - 100 jednostek, 
2 lvl - 200 jednostek ... 15 lvl - 1500 jednostek).

Zawsze jeszcze trzeba brać pod uwagę to ryzyko, 
że klocki mogą nam nie sprzyjać i mimo ataku 
na słabszego zawodnika poniesiemy porażkę :(

Gdy już podejmiemy decyzję kogo chcemy "oklepać", 
wybieramy przycisk "ATAK". 

Podczas najazdu nie możemy używać artefaktów bitewnych 
- to po pierwsze.

Po drugie - warto jest w pierwszej kolejności skupić się na unicestwieniu bohateraz drużyny przeciwnej, który znacznie ją osłabi (np. tego co regeneruje życie, robi kontratak, 
czy daje sojusznikom powyżej 50% obrony i dzieli obrażenia między nich). Zgładzenie go da nam większą szansę 
pokonanie pozostałych.

Nasze "klocki", którymi trafiamy dodają przeciwnikom many, 
a wiadomo, że po jej napełnieniu użyją swojej umiejętności specjalnej przeciwko naszym bohaterom.

Druga dobra rada - gdy będziemy tworzyć swoją drużynę do najazdów warto na środku postawić zawodnika naszym zdaniem najsilniejszego (tego właśnie, który jest podstawą drużyny). Bowiem gdy ktoś podczas naszej nieobecności zapragnie nas zaatakować, to właśnie środkowy zawodnik zdobywa początkowo najwięcej strzałów z klocków i ładuje swój poziom many. 

Nie ukrywamy tego bohatera po bokach,
 tylko wystawiamy go na czoło drużyny ;)

Warto wiedzieć, że po zakończonym najeździe energia najaadów regeneruje się w tempie 1 jednostka na godzinę.

Za unicestwionych w najazdach 40 bohaterów
 otrzymujemy skrzynkę z prezentami. 
Po odebraniu skrzynki musimy czekać 12 godzin 
na kolejne zadanie. 

Empires and Puzzless najazdy bohaterowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz